helgmys och vardagspyssel


senaste veckan har mitt liv stavats s t r e s s. det har varit lite för mycket på en gång, minst sagt, med praktik, heltidsplugg, extrajobb och annat. men i helgen tog jag och c (som också haft det stressigt) en välförtjänt paus och åkte ut på landet.

vi tog tåget till överjärva gård i solna för att titta på antika möbler, men hittade också massa fina djur (och, tyvärr, väldigt många skrikande barn).


vi (eller kanske mest jag) fastnade för den här fina byrån från 1700-talet. tyvärr var priset lite väl högt och vi bestämde oss efter en del velande för att inte slå till. kändes lika bra, men det skar lite i inredningshjärtat när vi lämnade den...

efter överjärva åkte vi hem till c's föräldrar och åt middag. myshelg!

veckan har startat bra den också. jag har hunnit med en måbra-dag, ett träningspass, en del tentaplugg och en fika med sara.

och fått hem mat. jag älskar mathem, det måste vara en av de bästa uppfinningarna någonsin! 

i dag har jag också försökt peppa mig själv till att komma igång med det jag vill göra. jag hoppas att det hjälper. heja mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0