i dag: en liten vårdepression


mitt humör går upp och ner, precis som det brukar. just nu ner.

jag oroar mig som vanligt för vad det ska bli av mig egentligen. just nu har jag tusen planer men inget riktigt mål och inga bra svar, känns det som. förutom det bekymrar jag mig för de lite mindre sakerna i livet; varför hittar jag ingen scarf som passar min nya vårjacka, borde jag klippa håret så att det ser lite tjockare ut trots att jag egentligen vill spara till långt, vad ska vi ha för bokhylla i vardagsrummet och borde jag byta nyans på min foundation?

det kanske låter som små problem, men i dag tar de upp stor plats i mitt huvud.

något som bröt min tillfälliga vårdepp för en stund var i alla fall detta:


jag som trodde att jag inte hade klarat tentan?! kan fortfarande inte riktigt tro att jag fått ett b. har jag verkligen det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0