i går lyx, i dag slit


ja, här svänger tillvaron kan jag säga.

i går satt jag här med sara och åt massa gott, drack champagne och mådde som en liten lycklig prinsessa:

det här är himlen för mig. snittar, scones och små bakelser, te, bubbel och kompisprat. jag vill bli lyxhemmafru och göra sånt här jämt!

i dag vaknade jag med huvudvärken från helvetet men har ändå tvingats jobba och stå upp hela dagen. jag hade tagit på mig ett extrapass i liljeholmen och det gick faktiskt riktigt bra ändå (efter en mix av treo och alvedon) men nu är jag alldeles slut och supertrött.

dagens glädje är mina inredningsfynd från butiken bredvid synsam i liljeholmsgallerian.



så mysigt med lite ljus hemma!

försökte fota utsikten genom vardagsrumsfönstret men istället fastnade vi på bilden.. :)

puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0