många frågor och inga svar

 
i dag har jag startat upp veckan med en lång sovmorgon och mysfrukost till efter tio. väldigt välförtjänt efter jobbhelgen. det känns verkligen i benen att jag har stått upp två hela dagar i sträck nu när jag inte jobbar heltid och har vanan inne, som förut.
 
har haft en mysig helg ändå och hunnit med lite annat än jobb också. i fredags hade jag och maja systerkväll och drack vin framför let's dance. efteråt lyxade vi till det med varsin kokosnötsdrink på tiki room. jag gillar verkligen det stället, och framför allt gillar jag att det ligger på gångavstånd hemifrån. i lördags var jag hemma hos lotta och åt middag, drack vin igen och myste med lilla sixten.

majamys, hawaiimusik och varsin coconaut. perfekt och lagom fredag!

men nu är det alltså måndag och dags att ta tag i mitt liv igen. sätta i gång med plugg, träna och fundera ut vad jag vill i framtiden. det känns som att jag befinner mig i någon slags identitetskris just nu, och allting känns så himla snurrigt. vad vill jag, vad kan jag, var ska jag börja och vem är jag? det är frågor jag gärna skulle vilja ha svar på. jag tror att det har tagit lite hårt på mig att vara så här "mittemellan" som jag är nu. jag hör liksom inte hemma någonstans, varken i skolan eller på jobbet, och det känns så vilset. även om jag förstås har c och alla vänner så saknar jag att behövas och riktigt höra hemma någonstans.
 
så nu vet ni vad jag funderar på i dag. stora frågor men väldigt oklara svar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0