sista praktikdagen


i dag har jag haft min sista måbra-dag. den sista artikeln är upplagd och skrivbordet är städat.

nu startar med andra ord en ny period i livet, från och med nästa vecka. mer tid till skola, jobbsökande och synsamjobb, och dags att ta tag i det oefterlängtade körkortet. det finns nog ingen som är så opeppad på att lära sig köra bil som jag, men jag inser att det är en nödvändighet (typiskt nog en dyr sådan) och nu är jag faktiskt trettio och kan inte skylla på något längre.

fick en riktig lyx-goodiebag i hejdåpresent. har verkligen blivit bortskämd med skönhetsprodukter under dessa tolv veckor!

nu ska jag vila in helgen lite och sedan göra ett litet städryck här hemma. det har varit några här och spolat stammarna under dagen, så nu är det smuts och stök överallt (det var i och för sig ganska stökigt redan innan...). i kväll ska jag fredagshänga med maja och i morgon ska jag jobba på regeringsgatan. sedan börjar den riktiga helgen för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0