hemmavecka


nu har det gått en hel vecka sedan vi kom hem från budapest, och jag kan knappt minnas vad jag egentligen gjort under dessa sju dagar. veckorna går så snabbt när man är hemma.

hemresan i fredags var gräslig. när vi hade packat in oss i planet och precis skulle lyfta byttes solvädret ut mot ösregn och åska, och vi var tvungna att vänta i två(!) timmar innan vi fick flyga. så istället för de två planerade timmarna i flygstolen blev det fyra. inte så roligt när man är flygrädd, och det blev inte bättre av otrevlig personal och noll information... kändes nästan som att hela resan blev ovärd på grund av det.

i helgen hade jag jobbhelg, och sedan har veckan bara flutit på med lite (väldigt lite) plugg, träning, körlektioner, en sarakväll och mycket tid med c.

mysfika med pappa, farfar och maja som kom på besök i måndags.


glass-synd... men saffransglassen var underbar, så det var faktiskt värt att bryta mitt nyttiga liv för en kväll.

och så har vi fått en grill! gissa vem som är mest nöjd – jag eller c? haha.


årets första grillade lunch. känner jag c rätt lär det bli några hundra fler... :)

nu ska jag förbereda en muntlig redovisning och sedan ladda för bio med mina favvos ikväll. ska bli mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0