weekend lover


har haft en mysig helg, trots att jag har jobbat båda dagarna och missat det mesta av solen. värmen har jag dock inte gått miste om, för det har varit så varmt och stressigt i butiken att svetten nästan har runnit.

hur som helst har jag hunnit njuta på kvällarna. i fredags hann jag sola en timme på balkongen innan solnedgången och sen kom maja och hälsade på och drack rosé.


i gårkväll grillade vi på balkongen och gick en mysig promenad, och hittade en söt liten trädgård mitt i stan.



och i kväll har vi grillat korv vid karlbergs slott. blev väldigt kallt när solen försvann, men årets första utomhusgrill är alltid något speciellt.


en annan sak som är speciell är du. den bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0